Over de Fotoclub

Fotoclub Helden-Panningen is een club van fotografen die een gezamenlijke passie delen.

Onze doelstelling is het bevorderen van fotografie in de ruimste zin van het woord

en op een laagdrempelige manier bezig zijn met fotografie.

We zijn toegankelijk voor de beginnende fotograaf tot de (semi) professionele fotograaf.

Tijdens onze clubavonden, één keer in de drie weken,

komen wij op maandagavond bij elkaar in MFC Kerkeböske te Helden.

We bespreken dan ons ”eigen werk”, en hebben geregeld een ”doe avond” op het programma staan.

Regelmatig organiseren we uitstapjes waaraan een foto opdracht gekoppeld is.

Minimaal 1 x per jaar nodigen we een gastspreker uit, deze lezingen zijn voor iedereen toegankelijk.

We organiseren om de 2 jaar een clubtentoonstelling, waarvoor ieder lid werk mag aanleveren.

Voor de liefhebber zijn er wedstrijden in regionaal of landelijk verband.

En uiteraard helpen we elkaar verder bij technische vragen.

Op de ledenpagina kun je een indruk krijgen van de fotografie waar we ons mee bezighouden.

Benieuwd naar ons programma voor dit jaar?  Kijk dan op ons programma overzicht.

Ben je geïnteresseerd? Neem eens contact met ons op en wie weet kunnen we jou verwelkomen als nieuw lid.